Sunday, October 3, 2010

the truth - hikmah hukuman zina

Di dlm badan manusia, terdpt satu sistem pertahanan badan yg dipanggil sistem imuniti. Sel yg paling berperanan di dlm menghasilkan sistem pertahanan badan ialah sel darah putih. Samada B Limfosit yg berkaitan dgn Imuniti Humoral atau T Limfosit yg berperanan menghasilkan imuniti pembaikan sel(Cell-Mediated Immune System).


Apabila virus AIDS menyerang manusia, sistem pertahanan badan T4 Limfosit akan dimusnahkan dgn cara virus itu melekatkan dirinya di permukaan T4 Limfosit bagi menggagalkan fungsi T4 Limfosit sehingga manusia mengalami kelumpuhan sistem pertahanan badan AIDS(Acquired Immunologic Deficiency Syndrome). Bagi pesalah yg belum berkahwin, mereka mempunyai antibodi T4 Limfosit yang kuat dan masih bertenaga.


Jika sekiranya seseorang pesalah itu sudah dihinggapi HIV selepas penzinaannya, T4 Limfositnya akan diserang HIV AIDS yang akan menyebabkan sel-sel T4 Limfositnya musnah sehingga menyebabkannya mati sel-sel sumsum tulangnya tidak dapat lagi menghasilkan sel-sel T4 yang baru dgn jumlah yg byk krn sebahagian drpd sel darah putih itu bertukar menjadi benih manusia.


Badan akan lemah dan Sindrom Kurang Daya Tahan Penyakit akan menyerang. Tetapi dgn syarat : Ia mesti didera dan badannya mesti mengalami kerosakan sel yang banyak bagi merangsang penghasilan sel-sel T4 yang baru serta menggalakkan sumsum tulang mengeluarkan antibodi yang baru.


Cara terbaik adalah dgn cara menyebat di bahagian belakang tulang belakang manusia di kawasan antara bawah tengkuk dan di atas pinggang di bahagian belakang tubuh badan manusia dgn sebatan yg akan merangsang penghasilan semula antibodi T4 yg baru dan pesakit tersebut boleh sembuh dr AIDS selepas antibodi sel-sel T4 Limfosit menjadi dua kali ganda jumlahnya drpd jumlah Virus Aids di dlm tubuh badan manusia dan ia menjadi lebih dominan drpd Virus Aids sehingga id dpt memusnahkan virus Aids dan terselamat manusia drpd penyakit AIDS.


Jika sekiranya pesalah tersebut adalah mereka yg telah berkahwin, apabila dihinggapi Virus Aids sel-sel T4 mereka telah lemah berbanding dgn sel-sel T4 kepunyaan mereka yg belum berkahwin. Kelemahan ini berpunca drpd sumsum tulang yg kurang menghasilkan antibodi kerana fungsinya lebih banyak ditumpukan ke arah menghasilkan menih-benih bagi tujuan menghasilkan sperma-sperma baru.


Pesalah jenis ini tidak akan dpt diselamatkan drpd Virus AIDS dan rejam sehingga mati adalah merupakan penyelesaian yg terbaik bg mengelakkan jangkitan dan penyebaran penyakit di samping memberikan pengajaran yang menyebabkan orang lain takut untuk melakukan kesalahan yang sama."


No comments:

Post a Comment